Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace at Rajamangala University of Technology Thanyaburi
Search
Search:
All of DSpace
คณะบริหารธุรกิจ (Faculty of Business Administration)
การค้นคว้าอิสระ (Independent Study - BUS)
คู่มือการปฏิบัติงาน (Work Manual - BUS)
ดุษฎีนิพนธ์ (Dissertation - BUS)
ตำราเรียน (Text Book - BUS)
บทความ (Article - BUS)
ประชุมวิชาการ (Proceedings - BUS)
ระบบไอทีสิส (i-Thesis)
วิจัย (Research - BUS)
วิทยานิพนธ์ (Thesis - BUS)
เอกสารเชิงวิเคราะห์งาน (Job Analysis - BUS)
เอกสารเชิงวิเคราะห์เอกสาร (Documentary Analysis - BUS)
โครงงาน (Project - BUS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-53 of 53 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2560
ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อทัศนคติและความตั้งใจซื้อธัญพืช เพื่อสุขภาพกราโนล่า ในเขตกรุงเทพมหานคร
ธัตทพร เพ็ชด้วง
2560
แรงจูงใจที่ส่งผลต่อความภักดีของพนักงานในเครือบริษัทไทยรัฐออนไลน์ และไทยรัฐทีวี
ปิติวัตติ์ ปิติพรภูวพัฒน์
2560
อิทธิพลของส่วนประสมการตลาดและภาพลักษณ์ตราสินค้าที่มีต่อคุณค่าตราสินค้า
จันทร์จิรา นันดีสู้
Discover
Author
1
Junling Guo
1
กาญจพรรษ เมฆอรุณ
1
ขวัญรัตน์ เป่ารัมย์
1
จันทร์จิรา นันดีสู้
1
จีราวรรณ ชูแก้ว
1
จุฑารัตน์ ดอนแดงปิ่น
1
ฉัตรภรณ์ กาทองทุ่ง
1
ณัฐกานต์ พ่อค้า
1
ณัฐพงษ์ ขอดใจ
1
ณัฐวุฒิ ชนะภักดี
.
next >
Subject
5
ความพึงพอใจ
4
ส่วนประสมทางการตลาด
3
ความผูกพันต่อองค์กร
3
ความสัมพันธ์
2
การตัดสินใจ
2
ความคาดหวัง
2
ความรู้ความเข้าใจ
2
คุณค่าตราสินค้า
2
คุณภาพชีวิต
2
ต้นทุน
.
next >