Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 71-80 of 273 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2557คุณค่าตราสินค้าของรถยนต์ยี่ห้อฟอร์ดในมุมมองของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครThis independent study had the objectives to study general data of brand equity of Ford automobiles by utilizing questionnaires as the tools in data collection. The sample group was consumers using Ford, total 400 samples. Statistics used in data analysis were descriptive statistics, frequency, percentage, mean and standard deviation. The Independent Samples t-test was used to test the difference between two independent groups whereas One-way ANOVA (F-test) was used to determine whether there were any significant differences between the means of the three or more independent groups. Besides, Least Significant Difference (LSD) was also used to determine the minimum difference between any two means. From the study result, it found that most respondents were male, (60%), aged between 31-40 years (43%), had Bachelor’s Degree (67.5%), had occupation as private company employees (43%), had monthly income between 28,001-38,000 Baht (46.5%), were married for 53%, and type of automobile that they used was pickup truck. Moreover, from the testing results, it found that the different age, education level and income, had different recognition in brand equity at a significance level of 0.05.; ปุณยนุช รัตนสุดใส
2557ปัจจัยที่มีผลต่อคุณธรรม จริยธรรมในการใช้อินเทอร์เน็ตศุกรีย์ ศรีสารคาม
2557คุณภาพในการให้บริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการการไฟฟ้าส่วนภูมิภาคเขตคลองหลวง จังหวัดปทุมธานีฐิติมา นิยม
2557ปัจจัยที่มีผลต่อปัญหาปฏิบัติงานด้านการบัญชีเพื่อการจัดการของหัวหน้าฝ่ายบัญชีในเขตนิคมอุตสาหกรรมบางปะอิน จังหวัดพระนครศรีอยุธยาสุปวีย์ เรืองสุรัตน์
2557การลดต้นทุนวัตถุดิบในกระบวนการเชื่อมลวดโดยใช้ลวดทองแดง : กรณีศึกษา โรงงานตัวอย่าง เซมิคอนดัคเตอร์กิจติศักดิ์ บัวคง
2557อิทธิพลความกล้าหาญของพนักงานและบรรยากาศองค์กรที่มีผลต่อประสิทธิภาพการปฏิบัติงานของพนักงาน : กรณีศึกษา พนักงานการไฟฟ้าส่วนภูมิภาคธิติ ธิติเสรี
2557ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการธุรกิจถ่ายภาพ : กรณีศึกษา ร้านถ่ายรูปศรีปทุมดิจิตอลศิริรัตน์ คะสะธรรม
2557ความสัมพันธ์ระหว่างความรู้ความเข้าใจของนักบัญชีในเรื่องระบบคุณภาพกับระดับปฏิบัติตามหลักเกณฑ์การรับรองคุณภาพสำนักงานบัญชีธาริณี ฉิมยาม
2557ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อประสิทธิภาพการดำเนินงานด้วยระบบอีอาร์พีในธุรกิจก่อสร้างอรรตพล วงศ์สุขศรี
2557การรับรู้ภาพลักษณ์ของร้านค้าสะดวกซื้อเซเว่นอีเลฟเว่น (7-Eleven) ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครภัทร์จิรา ศรวิชัย