Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 49 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2561ความสัมพันธ์ระหว่างภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงของผู้บริหารสถานศึกษากับการทำงานเป็นทีมในโรงเรียน สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาปทุมธานี เขต 2อุทุมพร จันทร์สิงห์
2561ผลการดำเนินงานระบบงานครูที่ปรึกษาวิทยาลัยอาชีวศึกษาสังกัดสำนักงานคณะกรรมการการอาชีวศึกษาจังหวัดปทุมธานีสินตรา ตรีนุสนธิ์
2561ผลการจัดการศึกษาของศูนย์พัฒนาเด็กเล็กสังกัดองค์การบริหารส่วนตำบล จังหวัดนครนายกวารี ระงับทุกข์
2561การจัดประสบการณ์ตามแนวคิดไฮสโคปเพื่อพัฒนาทักษะพื้นฐานทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนอนุบาลชั้นปีที่ 1ณัฎฐา มหาสุคนธ์
2561ปัจจัยคัดสรรที่ส่งผลต่อประสิทธิภาพการจัดการเรียนรู้ในศตวรรษที่ 21 ของครูประถมศึกษา จังหวัดปทุมธานีมุกดามณี ศรีพงษ์เพริศ
2561ความสัมพันธ์ระหว่างคุณลักษณะผู้บริหารกับการบริหารงานความร่วมมือของสถานศึกษาสังกัดสำนักงานคณะกรรมการการอาชีวศึกษาภาคตะวันออกณัฐนันท์ แถวนาชุม
2561ทักษะของผู้บริหารสถานศึกษาในศตวรรษที่ 21 สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาปทุมธานี เขต 2มณฑาทิพย์ นามนุ
2561การพัฒนาการ์ตูนแอนิเมชันวิชาภาษาอังกฤษ เรื่อง กาล (Tense) สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปี่ที่ 5The objectives of this study were to 1) determine the efficiency of cartoon animation for English subject on tense for primary 5 students, 2) compare the achievement before and after learning, and 3) identify satisfaction of the students who learned from the cartoon animation for English subject on tense for primary 5 students. The samples used in the study were 30 primary 5 students at Chumchonlertphinitphittayakhom School under the Pathum Thani Primary Educational Service Area Office 2 in the 2nd semester of academic year 2017. The research instruments were the pretest and posttest, and the questionnaires on students’ satisfaction toward the cartoon animation for English subject on tense. The statistics used in the study were percentage, mean, standard deviation, and t-test for dependent samples. The findings revealed that the efficiency of cartoon animation for English subject on tense for primary 5 students had KW-CAI efficiency on benchmark of 80.80. The students’ learning achievement after using cartoon animation was higher with significant difference at a .05 statistical level. The average level of students’ satisfaction toward the cartoon animation for English subject on tense for primary 5 students was high.; สุรินทร์ ฉ่ำมาก
2561การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์และทักษะการคิดคำนวณ เรื่อง การบวกและการลบ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1-2 แบบคละชั้นเรียน ที่ได้รับการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิค TGTภูวภัทร อ่ำองอาจ
2561การปฏิบัติตามจรรยาบรรณวิชาชีพครูของครูในสถานศึกษาของรัฐ สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาพระนครศรีอยุธยา เขต 2อุษา พรหมรินทร์