Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1151-1160 of 4218 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2560การปรับปรุงกระบวนการผลิตเพื่อลดของเสียในอุตสาหกรรมไม้ยางพาราโดยใช้แนวคิดลีนสหโชค รักเดช
2557ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้วัฒนธรรมองค์กรและความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานโรงพยาบาลวิภาวดีกับการแสดงพฤติกรรมด้านสมรรถนะหลักชิดชนก แตงอ่อน
2554ปัจจัยที่มีผลการทบต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางประเภาผลิตภัณฑ์บำรุงเพื่อผิวหน้าขาวของนักศึกษาหญิงที่กำลังศึกษาอยู่ในระดับปริญญาตรีในเขตจังหวัดปทุมธานีขนิษฐา แก้วอบเชย
2554ปัจจัยที่มีผลต่อคุณภาพการให้บริการด้านการออกใบรับรองมาตรฐานสินค้าปศุสัตว์ : กรณีศึกษา สำนักงานปศุสัตว์เขต 4วัชรีพร เสนานาค
2560คุณภาพการให้บริการ True Wi-Fi : กรณีศึกษาลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานครปิยณัฐ คันธะด้วง
2555ความสัมพันธ์ระหว่างคุณภาพชีวิตการทำงานและประสิทธิภาพ การทำงาน : กรณีศึกษาพนักงาธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) สำนักงานเขตลพบุรีลลิดา โกมลจันทร์
2557คุณค่าตราสินค้าของรถยนต์ยี่ห้อฟอร์ดในมุมมองของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครThis independent study had the objectives to study general data of brand equity of Ford automobiles by utilizing questionnaires as the tools in data collection. The sample group was consumers using Ford, total 400 samples. Statistics used in data analysis were descriptive statistics, frequency, percentage, mean and standard deviation. The Independent Samples t-test was used to test the difference between two independent groups whereas One-way ANOVA (F-test) was used to determine whether there were any significant differences between the means of the three or more independent groups. Besides, Least Significant Difference (LSD) was also used to determine the minimum difference between any two means. From the study result, it found that most respondents were male, (60%), aged between 31-40 years (43%), had Bachelor’s Degree (67.5%), had occupation as private company employees (43%), had monthly income between 28,001-38,000 Baht (46.5%), were married for 53%, and type of automobile that they used was pickup truck. Moreover, from the testing results, it found that the different age, education level and income, had different recognition in brand equity at a significance level of 0.05.; ปุณยนุช รัตนสุดใส
2557ปัจจัยที่มีผลต่อคุณธรรม จริยธรรมในการใช้อินเทอร์เน็ตศุกรีย์ ศรีสารคาม
2557คุณภาพในการให้บริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการการไฟฟ้าส่วนภูมิภาคเขตคลองหลวง จังหวัดปทุมธานีฐิติมา นิยม
2555ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมของบุคลากรของมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรีต่อการเป็นมหาวิทยาลัยในกำกับของรัฐดวงใจ บุตรขำ